У сучасних умовах ведення бізнесу маркетинг виходить на перший план – від ефективності маркетингової активності компанії залежить її фінансове благополуччя. А вміння прогнозувати фінансові ризики, розробляти стратегії з урахуванням змін зовнішнього середовища і специфіки Вашої організації – одна з основ ефективного маркетингового процесу.

Призначений

  • керівникам функціональних напрямків
  • керівникам невеликих компаній і філій

Ви освоїте навички маркетингового планування і взаємодії зі споживачами. Навчіться грамотно інтерпретувати фінансову інформацію, оцінювати ризики зроблених дій і більш впевнено приймати рішення з урахуванням факторів зовнішнього середовища. Зможете забезпечувати професійний фінансовий і маркетинговий супровід своєї діяльності, що стане основою успіху та кар’єрного зростання.

Включає 2 основні блоки

  • Управління маркетингом
  • Управління фінансами